The sun is out. Will it stay out?

Goddagens!
 
Här sitter jag på soffan och tar det lugnt i några minuter innan jag ska iväg igen för att hämta Robins lillasyster Felli. Idag har jag haft praktik och sen kom Robin och hämtade mig för jag har pajjat ryggen. Har haft problem förut då jag har lyckats göra någonting och sen har jag ont i typ tre dagar men hur har det gått föööör långt! Jag kan knappt röra mig och smörtan skjuter även ner i benen, suck! Fick gå runt med en korsett för ryggen idag för på praktiken måste jag ju lyffta hela tiden!
 
Nää nu ska jag nog iväg så att jag inte kommer försent! <3
 
 
 
Mys häromdagen med pepsi och GREEEEASE! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!