Have to be tired soon.

Godkväll och snart sängdags för mig!
 
Idag spenderades dagen med Sara, Nicke, Macke och Mike. Först fikade vi hos oss och bara hade det mys och sedan drog vi ut på stan för att hitta presenter till lilla Mike som blir ett helt år snart! Slutade med att vi kom hem med en snygg tröja till Robin! Efter det har jag bara tagit det lugnt i soffan och planen var att fortsätta med mitt CSI-maraton men jag fastnade framför tvn och alla program som har visats idag! X-faktor, big bang theory och nu visas 69 saker du vill veta om sex haha!
 
Blir att lägga sig snart eftersom att jag ska upp innan tuppen imorgon men just nu känner jag mig inte ett dugg trött så jag är vaken en stund till iallafall! Hoppas att ni har haft en bra dag! <3
 
 
En bild på mig i bilen på väg hem från jobbet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!