Get your ass back home.

Tjena mittbena!
 
Sitter och kollar på lite serier just nu och gissa vem som sitter vid datorn i sovrummet? Robin. Äntligen är han hemma! Igår blev jag hämtad så körde jag och hans pappa till Arlanda för att hämta upp knäppisen och ni skulle varit med i bilen! Vi pratade om allt möjligt heeela vägen dit och när vi väl kom fram så var båda förvånade över hur fort tiden hade gått. Det var allt från seriöst snack till konstiga skämt, precis sånt som jag gillar haha! Kl. 23.00 landade planet och efter det kan jag inte säga så mycket mer om hemresan för jag sov. Hade tänkt hålla mig vaken men jag kunde verkligen inte. Somnade strax utanför Stockholm på E4an och vaknade när vi stannade och tankade här i Norrköping. Vi var hemma strax efter 02.00 och då packade vi upp lite saker som inte kunde ligga kvar i väskan och efter det la vi oss och bara hade det mysigt. Jag kan inte beskriva den känslan. Vi kunde inte släppa varandra! Båda sa att det kändes som i början av vårat förhållande och att vi hade saknat ihjäl varandra och det kändes så underbart att få säga det.
 
Nu idag har vi inte gjort mycket alls. Vi har ätit sushi och tagit det lugnt och sen ikväll kanske det händer lite mer men inget är säkert än så vi hörs senare igen!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!