Back on track.

Då var det dags igen! Ibland behöver man göra det man känner för och bara vara sig själv för att få tillbaka motivationen och det är exakt det jag har gjort!
 
Ja, vart ska man börja? Jag har haft praktik och imorgon är min sista dag på praktiken för sen är det HÖSTLOV! Så underbart att ha höstlov igen men jag hade hellre tagit ett sommarlov nu kan jag säga. Hösten är här på riktigt, det är 2 grader ute och snön är beräknad att komma på måndag eller kanske redan i eftermiddag men jag tycker att det är fööör tidigt för snö. Snön kan komma lagom till jul och sen försvinna helt efter nyår men så bra har vi det inte. Nu ska det här inlägget inte bli en väderprognos utan jag tänkte ju berätta lite om vad jag har haft för mig.
Robin är ute och reser med jobbet och kommer hem imorgon natt så Jennie har sovit hos mig sen i tisdags och det är jag så tacksam för. Älskar att ha henne här!
 
Idag är det kalas som står på schemat. Robins kusin fyller år så jag och Jennie ska dit en stund och sen blir det mys hemma hos oss men först ska jag vila lite och vänta till jennie kommer så jag skriver nog lite senare igen :)
 
 
En bild på mig från Instagram. Om ni vill följa mig så heter jag tiinakumar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!