Wonderful days.

Dags att uppdatera lite igen känner jag nu. Har haft några riktiga vilodagar då jag har slutat på Telenors kundtjönst men fortfarande är anstölld av Uniflex så nu hoppar jag in när det behövs vilket inte har varit något alls än så länge denna vecka vilket är helt okej för mig! Får ju fortfarande betalt! Annars har jag och robin haft underbara myskvällar och jag har tagit tag i träningen igen, hur skönt som helst! Nu är robins lillebror här med sin dator så dom sitter och spelar Diablo 3 och jag tittar på tv och myser i soffan med pepsi. Kan även informera att vi äntligen har börjat på vårat pussel som vi köpte en evighet sedan. Började med hela ramen eftersom att det kändes enklast men helt plötsligt tog det stopp... en bit fattas. Jag har tittat igenom ALLA bitar nu flera gånger men hittar inte den biten och nu har jag gett upp för idag för annars börjar jag nog gråta...




Mys på hög nivå med Sheldon, han kan vara den gosigaste katten på jorden!


En av favorit-maträtterna, robins hemmagjorda hamburgare. Det går inte ens att beskriva hur goda dom är!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!