Shop til you drop?

Drog ut på stan idag med robin och hans lillebror som sov över och stannar tills imorgon. Mitt mål var att hitta någon bikiniöverdel då jag älskar underdelarna jag har men är ganska trött på överdelarna. Hittade en snygg överdel inne på intersport som jag köpte. Efter det gjorde jag som alla tjejer gör... kollar liiiiite till för man vet ju aldrig om det finns något bättre... det fanns något bättre. Väl inne på H&M såg jag en direkt som jag vart kär i och sedan en till och så en till....... det slutade med att två satt helt perfekt så dom fick följa med mig hem! Är så nöjd! Det bästa är att dom kostade mindre än den första ihop. En till sak som är värt att nämna är att när vi tog en paus mellan shoppingen och gick ut för att ta en cigg så hör vi helt plötsligt hur någon ropar "snälla, kan någon hjälpa mig! Den här killen har satt i halsen!" Såg inte så mycket för det stod ganska många där som hjälpte till men man såg tydligt och klart vem det var som hade satt någonting i halsen. Han var rödare än en tomat i ansiktet och det började gå mot lila så det va tur att någon kunde hjälpa till. Hörde hur kan kräktes en massa och sedan ställde han sig upp och fick tillbaka normala färgen i ansiktet. Läskigt om fan! You never know when it may happen.


49 kr på H&M (ser man ju på prislappen också... duuuuh!). Älskar att banden går över brösten, fina detaljer gör allt!




Underbar färg, fina gulddetaljer och den sitter helt perfekt. 149 kr på H&M.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!