Sick and tired of being sick.

Alla ni som inte åkt på influensan i år... gör allt ni kan för att undvika den! Och ni som har drabbats... jag lider med er, jag menar det! Jag och killen har varit dåliga nu lite fram och tillbaka i mer än tre veckor och man börjar ju tröttna. jag vill börja med zumban igen men man vågar inte för så fort man ens tänker tanken börjar man känna av symptomen igen. Det försvinner ju inte helt!

Jag hade min stora intervju idag och självklart så vaknade jag upp med ont i halsen men det var bara att skita i det och ge 100% ändå och det gjorde jag! Jag tror att det gick bra men man vet ju aldrig med tanke på att vi va 50 pers som intervjuades totalt. Om 3 veckor får vi svar...

Nu har jag och killen precis duschat och nu blir det mys med kladdkaka och film i soffan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!