My bye bye.

Jag är fortfarande vaken och det är ett mirakel! Vi ska åka med bussen som går 04:40 till Skavsta flygplats så vi bestämde oss för att dygna istället. Först kändes det kul och spännande men just nu känns det inte lika bra för tröttheten smyger sig på mig sakta men säkert. Dock är det inte så farligt som jag trodde att det skulle vara! Trodde att jag skulle vara så trött att sitta rakt inte hade varit ett alternativ. Nu sitter jag här på soffan och tittar på den ena kriminalserien efter den andra och har det allmänt bra! Kan visa vad jag myser i...
 
Blir nog inget bloggande på ett tag nu men ska verkligen försöka i helgen när vi är hos min mamma som har lite snabbare bredband ;) Glad midsommar på er alla!

Kommentarer
Anonym

verkligen fin blogg, ha en fin midsommar ❤

2012-06-22 17:45:11
URL: http://paulineart.blogg.se
Vilma

Hej!

Jag gillar verkligen din blogg och din klädstil. :) Jag vet inte om du gillar novellbloggar men det vore guldvärt om du kunde gå in och läsa ett halvt kapitel på min blogg och sedan skriva en kommentera vad du tyckte. Men börja helst från kapitel ett isåfall, annars är det rätt svårt att hänga med.

Massor av kärlek.

2012-06-24 01:13:04
URL: http://JBNovelle.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!