Work-aholic.

Nu ska ni få höra om mina fullspäckade dagar, eller nätter rättare sagt! I söndags började jag jobba natt Och att vända på dygnet gick inge bra alls! Det slutade med 4 timmars sömn på 36 timmar vilket gör att jag går runt som en zombie på jobbet. Idag kom jag hem efter jobbet och jag va hemma runt 9 tiden på morgonen. Vad hände då? Kommer inte ens ihåg att jag la mig på sängen, deckade bara! Så nu har jag sovit i sju timmar och känner mig äntligen utvilad. Nu har jag och Robin ätit mat så jag ska hoppa in i duschen innan det är dags att åka till jobbet igen. Jag längtar till lördag för då har jag och Robin planer och det ska bli så mysigt! Ett årsdagen ska ju firas :D
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!