Winter-wonderland.

Vaknade upp imorse och kände mig hur lycklig som helst! Låg i sängen och bara mös med min fina kille tills det var dags att dra ut och idag kände vi oss för att vara lata så vi tog bilen, drog iväg till mcdonalds för att äta. Shame on us? nope, för det va gott som fan!

Förresten, hur fint är inte det med all snö ute?! Jag tycker inte om snö annars men det va riktigt mysigt att gå ute när det snöade!

Tillbaka till det jag vill berätta: efter det bar det av till Grizzly för att köpa en ny kattlåda till katterna. Våra katter sätter ju sig frivilligt i kattlådan och bara gräver ibland så vårat badrumsgolv är fullt med kattsand VARJE dag och man orkar ju inte dra fram dammsugaren varje gång heller... så idag köpte vi en kattlåda med lock som är STÄNGT! underbart förr oss men ni skulle ha sett hur katterna reagerade. De va kvar där inne ett bra tag innan de förstod hur de skulle ta sig ut... inte så smarta.

Sedan har det även blivit en tripp till Linköping idag men nu ska vi bara softa, spela lite pokèmon och kolla på film ikväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!