Looking back on yesterday.

Tänkte dela med mig av min dag igår. Jobbade som sagt från 9 till 15.30 och efter det va det raka vägen hem på cykeln till killen för det va nämligen våran 9-månaders dag igår. Egentligen hade vi tänkt att vi skulle gå på bio på kvällen men vi bestämde oss för att åka och storhandla istället och köpa något gott där som vi kunde äta på kvällen till någon film. Det är sjukt hur mycket annat man köper än det man egentligen behöver. Fick med oss en massa saker hem! Väl hemma var det bara att packa ur allt och försöka få plats med alla nya saker. Jag tycker att vi har väldigt många skåp i köket men tydligen behöver vi fler för det blir alltid så fullt när vi har varit och storhandlat haha! Vi köpte lite olika ostar som vi sedan la upp på skärbrädan och sedan satte vi oss i vardagsrummet och åt medan vi tittade på Ghost Rider, hur mysigt som helst! Nu kommer det stora... killen tyckte att vi skulle färga mitt hår igen för han tycker om att göra det och jag ville ha rödare än sist då det bara va en toning senast vi gjorde det så vi köpte färg, färgade håret när vi kom hem och pang! det är såååå rött! jag trodde verkligen inte att mitt hår kunde bli så rött eftersom att jag hade svart/brunt innan men tydligen så gick det. Bild kommer upp senare, jag lovar!

Kom ihåg hårfärgen, detta va min naturliga.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!