Raise your glas, maybe?

Äntligen fredag!!! Idag är det också jobb som gäller men idag är det lite speciellt. På fredagar får vi fredagsfrukost på jobbet vilket består av färskt bröd och alla olika pålägg man kan tänka sig, nom nom nom! Sitter och lyssnar på Pink just nu och bara njuter av att det är fint ute och att jag får sitta ner för jag hade nämligen tänkt fel när jag skulle gå hemifrån. Fick springa som en idiot till spårvagnen så jag försöker låta bli att svettas ihjäl nu vilket går sådär.

I helgen kommer det bli ganska lugnt tror jag om det inte tycker upp något man drar på lite spontant. På söndag ska vi på Simons konfirmation och igår va Robins pappa och Zannie på besök så vi fick höra att det ska bli smörgåstårta och hans underbart goda hallon cheesecakes, så gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!