Awesome isn't enough.

Wohoooooooooooo passar in just nu. Igår kl. 11.50 satte vi oss på bussen mot Stockholm och kl. 14 var vi framme på centralen. Sedan tog det en stund innan vi var framme på hotellet men jäklar så mysigt rum. Väl framme var vi lite frusna och dyngsura tack vare vädret Stockholm bjöd på så vi struntade i en tur på stan utan vi vilade istället på rummet innan det var dags att fixa sig inför kvällen. Runt 18 drog vi till Globen med tunnelbanan och åt på McDonalds innan. Vi trodde att vi var tidiga men när vi skulle till entrén var det redan kö men som tur var gick det fort och vi slapp stå ute i regnet.

Vi spolar fram lite nu till själva konserten... Magiskt. Helt jäkla otroligt var det! Utan tvekan det bästa jag har sett och skulle jag kunna se den igen hade jag inte tvekat en sekund. Pink är otrolig och hon är så otroligt bra live, ni anar inte. Hon hängde uppe i luften och gjorde en massa akrobatik och det bästa var när hon flög över hela publiken... Så BRA!!!! Jag är nöjd och det här kan jag leva på länge!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!