Seems like it.

Då var måndagen här och det känns jävligt bra! Är på väg till jobbet just nu och slutar fyra som vanligt. Efter det ska jag hem och förhoppningsvis storstäda för hemma hos oss är det sand överallt! Jag förstår inte hur katterna kan ha med sig så mycket sand ut från kattlådan! Skriver även förhoppningsvis för jag vet exakt hur trött jag brukar vara efter jobbet men det ska nog gå. Annars har jag hela morgondagen på mig för imorgon mina vänner har jag sovmorgon!!! Är ledig efter idag för på fredag drar jag till Tyskland och på onsdag flyttar kattungarna och torsdag firar jag och älsklingen ett år som förlovade! Bra vecka framöver? Verkar som det!

https://cdn3.cdnme.se/3114622/6-3/pic_51ac1d0e9606ee51e3fd2e63.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!