Lovely and lively weekend.

Då är helgen snart slut och jag måste säga att det har varit en grym helg! Igår tog jag och Robin en (läs tre!) öl hemma innan vi gjorde iordning oss och drog in till stan för att möta upp resten av familjen på o'learys och äta middag. Trots försvunnen bordsreservation lyckades vi få bord och underbart god mat och kvällen slutade på eurobowl! Ni skulle ha sett Robins mormor bowla... Inget och tävla med där för hon är grym! Hon slog överlägset bättre än mig och de flesta av oss! Det var en riktigt lyckad kväll och jag längtar redan till nästa helg när det är dags för mitt firande med laserdome! Vid ett var jag och Robin hemma och då tog vi det lugnt och bara hade det mysigt. Tanken var att vi skulle ut men efter att ha sett kön till krogen bestämde vi oss för att mysa hemma istället!

Idag har vi gjort en massa roliga saker också men det kommer i nästa inlägg.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!