Scratch that spot.

Sitter och tittar på paradise hotel efter en del plugg vilket enligt mig är ett jäkligt bra avslut på dagen. Har suttit och skrattat högt för mig själv nu för en del människor i det huset har så sjukt roliga kommentarer haha. Idag har jag varit en snabbis i skolan och sen kom Jennie hit och hängde med mig. Vi åt, skrattade, fjantade oss, tittade på tv, pratade om bröllop och bal och sist men inte minst fick jag göra något jag älskar: klia i håret! Brukar alltid klia Robin i håret och nu fick Jennie ta över! Imorgon ska jag luncha med Alexandra och plugga resten av dagen så jag hoppar in i en dusch nu och sen ska jag läsa till jag somnar! Godnatt!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!