So untechnical.

Jäkla app! Skrev ett långt inlägg igår och klickade på publicera. Gick sedan in på bloggen för att kolla så inlägget såg okej ut men sär syns det inte ens och när jag går in på appen igen så är inlägget helt borta. Suck. Orkar faktiskt inte dra om allt nu så vi tar det någon annan gång men kan iallafall berätta en stor nyhet som jag hade skrivit om. Sist jag uppdaterade skulle jag prova bröllopsklänningen som jag blivit kär i och på torsdagen möttes jag och två av mina brudtärnor upp utanför affären och gick in. I ett hav av fina klänningar valde jag ut den jag ville testa samt två till. Gick in i omklädningsrummet, drog av mina kläder och blev i klänning. The dress. När korsettryggen var åtdragen var jag kär på riktigt. Fick lite tårar i ögonen och det fick nästan mina fina brudtärnor också haha (vi ser för mycket på kärleksfilmer!). Bestämde mig direkt för klänningen men valde att testa en till eftersom jag inte tänkt gifta mig igen så det är ju min chans nu trots alls! Nu är klänningen delvis betald och jag kunde inte vara lyckligare. Kan tyvärr inte lägga upp bild eftersom det är roligare om inte alla har sett den innan själva bröllopet men de som har sett den gillar den!!! 

Nu är det jobb som gäller för min del så vi hörs kanske ikväll, annars blir det någon annan dag men det märker vi.




Kommentarer
Liuza

åhhh så exciting! hoppas all planering går bra, ser fram emot era bilder :D

2013-11-19 12:19:25
URL: http://liuza.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!