Crazy movements.

Ännu en halvt sovandes morgon på jobbet och vad väntar mig idag? 14 timmar på jobbet så jag kommer inte få se varken min fästman eller min säng förens kl. 21.30 ikväll. Jag vet ju att dagen går snabbare än man tror trots så långt pass men just nu känns det ändå tungt. Sitter med hörlurarna i öronen och musiken på högt så resan till jobbet hade enligt mig till och med kunna vara längre. 

I fredags åkte jag till blacka runt 14 för att fixa inför Saras överrasknings babyshower/födelsedagsfirande. Jag och Jennie stod och bakade som galningar in i det sista men när Sara kom innanför dörren och förstod vad som hände så var allt värt det. Innan det kändes det som magsåren var nära haha! Efter det fick jag skjuts hem och planen var att ta det lugnt men då hade killarna, som egentligen skulle vara hos Simon, flyttat sig hem till oss så jag flög rakt in i festen när jag kom in hos oss. Riktigt roligt var det! Blev en del dricka och sedan avslutades kvällen ute med dans och mycket skratt. 

Igår va vi hemma och hade det mys med en massa youtube-klipp och skräpmat förutom på kvällen för då drog vi båda på oss jeansen (och lite annat också såklart) och gick på bio med Joel och sabina. Vi såg nya Thor-filmen och det är galet hur bra den va! Längtar redan till nästa för det måste komma en till! 

Nu är jag framme på jobbet så ni får ha en bra söndag så hörs vi när vi hörs! 









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!