Childishly amazing.

Ännu en morgon på spårvagnen på väg till jobbet! Idag är det bara vikarier som jobbar hela dagen så det ska bli spännande. Ordinarie personal har planeringsdag så så tar vi över haha! Efter jobbet har jag inte så mycket planerat men imorgon händer det grejer! Får sova ut och sen på eftermiddagen ska jag få pröva en eventuell bröllopsklänning! Såg den i skyltfönstret några dagar sedan och igår ringde jag och bokade tid så imorgon ska jag och två av mina brudtärnor dit. Efter det kommer blivande svärmor över och fikar innan vi ska åka till Robins pappa som fyller år. Fick höra vad vi skulle äta på och det vattnas redan i munnen. 

Igår när älsklingen kom hem kände jag mig lite frustrerad för jag hade ingen idé om vad vi skulle äta till middagen det behövdes inte! Han ställde sig och lagade egna köttbullar. Till dom gjorde vi kokt potatis, brunsås och brynt lök. Så otroligt barnsligt gott och hittills har hans mormor gjort dom godaste köttbullarna men igår tog han priset. Sitter på spårvagnen nu och får hålla mig från att slita upp matlådan ut väskan! 

Nu är jag strax framme men hoppas ni har en fin dag!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!