Surprised and delighted.

Då var man på väg till jobbet igen och magen kurrar så det ska bli gott att äta frukostmackan jag har i väskan. Vi har alltid morgonmöte på morgonen för att gå igenom lite så alla har koll, även de som varit lediga eller sjuka dagen innan. Då brukar vi även fika och vem gillar inte att fika?!

Igår hände något som faktiskt hänt mig innan. Kom hem efter jobbet och gav katterna mat. Satte mig på golvet bredvid dom för att mysa lite och då helt plötsligt hör jag hur en nyckel åker in i låset och vrider om. Hjärtat satt i halsgropen i någon millisekund innan världens finaste älskling kliver in genom dörren! Slängde mig på honom haha! Så nu är han hemma när han egentligen skulle kommit hem ikväll. Igår hade vi även besök av dom som ska köpa en av kattungarna och jag blev helt kär! Vi kunde verkligen inte hittat bättre människor åt våran lilla gosiga kille! Dessutom var dom Sci-fi nördar så Robin va lycklig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!