Pouring down.

Godmorgon? Tröttmorgon. Så tittar man ut genom fönstret och ser att det är mulet. I skrivande stund började det dessutom regna och åska så det är ju bra. Ska iväg snart och undrar om det är säkert att använda paraply när det åskar? Det märker vi. Idag står jobb på schemat och efter jobbet ska jag springa till skolan för lektion. Ikväll blir det spa-kväll!!! Robin ska på företagsfest så jag är ensam ikväll (och katterna såklart) så istället för att träffa någon ska jag ha egentid, behöver det! Slappna av och kolla på film.

Nu är det dags att göra iordning mig och ge katterna mat. Ska man ens sminka sig eller kommer det rinna bort så fort jag kommer ut? Får se ut som en clown idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!