A bucket full.

Då var det måndag igen och tråkigt nog så åker min pappa hem idag... Det har varit underbart att ha honom här! Jag tröstar mig med att vi ses snart igen när jag åker till Tyskland i juni. Igår åkte vi iväg till Söderköping på en spontan bilresa och vad gjorde vi där? Åt glass såklart! Väl inne på smultronstället bestämde vi oss dock för att inte sitta där utan vi gick till glassboden istället, köpte varsin hink och tog med. Kan säga såhär: satan så mycket glass!!! I hinken får man 5 valfria smaker och så mjukglass samt valfri topping. Efter besöket åkte vi till mirum galleria och gick runt lite innan vi åkte hem. En lyckad helg vart det! Bilder kommer här.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!