What has been.

Idag har jag haft en grym morgon! Både idag och imorgon börjar vi kl. 13 vilket passar mig utmärkt! Sovmorgon med frukost framför tvn är min grej. Igår var jag och fixade mina naglar hos Tobbes mamma och jag är så jäkla nöjd! Hon är så grymt duktig! Jag körde på manikyr med vitt men nästa gång kör jag nog på en helfärg. Nu när man har kommit igång blir man lite beroende haha! Nu till något lite roligare: kattungarna växer så det knakar! Dom är mycket större nu och alla har öppnat ögonen lite förutom Laffy (den helsvarta med vit mage) har ena ögat helt öppet så han ser utom en pirat just nu.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!