Stuff not welcome.

Det är helt otroligt men min infektion i halsen har bara blivit värre. Nu har jag ett tryck i huvudet, bröstkorgen och kliande känsla i öronen. Slemmet ska vi inte ens prata om! Fortsätter dock på som vanligt. Ska strax dricka lite te och sminka mig för att dra iväg till skolan. Måste gå från föreläsningen en timme tidigare för att hinna till det sista tandläkarbesöket! Äntligen!!! Ligga och gapa hos tandläkaren kommer bli en utmaning eftersom att jag måste hosta stup i kvarten men hon förstår nog det, inte mycket jag kan göra åt saken. Hoppas att ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!