Now or never.

Blev inget bloggande igår och om jag ska vara helt ärlig glömde jag helt bort det. Träffade tjejerna i skolan igår för att göra vårat grupparbete som vi lyckades skriva klart OCH skicka in igår och idag fick vi även veta att arbetet blev godkänt! Väl hemma fortsatte pluggandet då ännu ett arbete skulle skickas in och ni anar inte vilken lättnad det var när jag såg att det hade skickats! Idag är jag hemma med en svullen hals och gräver ner mig i böckerna istället för att bry mig om hälsan så vi får hoppas att det fungerar. Hade lite cravings men det va inga problem att fixa för Robin. Han är bäst! Han som också är sjuk gick till affären och kom hem med godis till mig<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!