Full agenda keeps me going.

Då va söndagen här men det är helt okej. Stackars Robin som har blivit sjuk så idag är hans vilodag och jag ska plugga, tvätta, träffa en vän för en fika och själklart ta hand om honom. Jag har en inlämning som ska vara inne idag innan kl. 22 men det hinner jag! Borde vara klar med den om några timmar och kl. 13 börjar tiden i tvättstugan så det här blir inga problem alls, bara full rulle hela dagen! Jag hoppas att ni alla har en fin söndag och njuter av solen som är framme. Ska se om Robin är sugen på en promenad i solen för jag känner att mitt D-vitaminförråd börjar bli tomt. Vi hörs sen!
 
Ps. har lite gamla bilder från min digitalkamera som jag vill visa er så... enjoy!
 
De här tog vi i Neuschwahstein i Tyskland sommaren 2012 <3
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!