Can't see the difference.

Nu har jag varit hos tandläkaren och min tand är helt fixad och dessutom mycket finare än alla andra tänder. Nu har jag permanent fyllning i som inte ens syns! Tidigare har jag haft fyllning i som har varit helt vit och matt så man har sett att det är en fixad tand men nu ser det inte alls fixad ut. Efter tandläkaren gick jag ock köpte min foundation som va slut. Ringde Robin som tyckte att jag skulle äta nåt ute men då fick jag en bättre idé. Åkte hem och på vägen köpte jag en kebabtallrik från favoritstället under oss! Bänkad framför två ska jag äta nu, kan inte bli bättre!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!