Ain't dusty or rusty.

Sitter och hittar på en ny film, identity thief och hittills är den grym! Såg att den går på bio i USA och otroligt nog fanns det en bra version att ladda ned. Har pluggat lite idag samt vilat för nu har jag inte ont i halsen längre utan nu är jag bara tokförkyld så det går åt rätt håll iallafall! Pratade med Robin och vi funderar på att kanske ta en öl ikväll för jag är så otroligt rastlös. Går runt här hemma och försöker hitta saker att fixa. Vaknade upp med lite feber imorse och vad gör jag då? Börjar göra en stor frukost samt städa och bädda. Pedant? Tror faktiskt det. Det finns inte mycket som kan stoppa mig från att hålla det rent och fint hemma och det känns riktigt bra för jag har mina rutiner och vanor och Robin accepterar allt sånt med mig. Självklart va vi inte överens om allt i början men nu känner vi varandra bättre och jag älskar det. Hellre ett stabilt och långt förhållande där man känner varandra väl än flera korta bara för att alltid ha nykär-känslan. Förresten så har vi varit förlovade i 9 månader redan! Tiden går fort när man har roligt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!