A little tipsy on my toes.

Tänkte att ni skulle få se hur jag såg ut igår! Körde på den svarta toppen jag visade häromdagen, jeans, utsläppt hår, och lite finare sminkning och jag va riktigt nöjd måste jag säga. Vi körde roliga lekar som jag ska testa nästa gång vi har fest och så satt alla och pratade om lite allt möjligt, en bra kväll helt enkelt men att det blev lite för mycket dricka märkte jag när jag kom hem och Robin påpekade det skrattandes haha! Han tycker att jag är rolig när jag är onykter så det är ju tur det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!