In the white dress.

Hade en ledig dag igår och spenderade den på bästa tänkbara sätt, testade klänningar! Nu är det officiellt! Nästa juni ska jag gifta mig med världens underbaraste, min soulmate och allra bästa vän! Har inte velat skriva om det här men nu är all planering på gång så det är hundra. Igår kom blivande svärmor och brudtärnan Jennie in till stan eftersom vi hade bokat tid för att testa klänningar. Första besöket, tredje klänningen gav mig nästan tårar i ögonen för det är en sån klänning jag alltid velat ha. Dock så är priset högre än vi tänkt oss men det är lugnt. Kommer inte lägga upp bild på klänningen men kommer hålla er någorlunda uppdaterade om hur det går. Har redan hittat klänning till brudtärnorna, bestämt färger för bröllopet samt bokat lokal för mottagningen!

Nu ska jag sminka mig och åka till jobbet men vi hörs nog på måndag. Kör 7-21 lördag och söndag så jag kommer inte orka något annat men man vet aldrig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!