Turning woman.

 
La upp bilder från Jennies fest men såg nu att hon inte var med på en enda bild så här kommer en fin bild på henne när hon skär tårta, min fina vän <3 Jag är så glad att jag har träffat dig och även fast du är 5 år yngre än mig så är du den som kan sätta mig på plats och få mig på positiva tankar i alla situationer. Du för med dig glädje som smittar av sig så fort du kommer in i ett rum och jag vet att du kommer gå långt för du är en av dom smartaste och starkaste personerna jag känner men glöm inte hur mycket du betyder för mig på vägen till din framgång <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!