Take my time away.

Min sista lediga dag! Och vad gör jag? Jo, jag tittar på real housewives. Bästa sättet att fördriva tiden! Tänkte ta det ganska lugnt idag men en sak ska fixas och det är en ganska stor sak. Allt julpynt ska packas och jag orkar verkligen inte ta tag i det! Det är jätteroligt att pynta hela lägenheten och vi slog på stort i år för det står tomtar i varenda vrå av lägeneheten och jag älskar det men nu ska allt bort så jag ska tydligen på tomtjakt nu för inte ens  jag kommer ihåg vart alla står haha! Men mycket mer än det händer inte idag och det är skönt för jag behöver alla krafter som finns inför den jobbigaste terminen vi kommer ha som kommer nu.
 
Igår blev det en snabb runda på stan men Robin och sen mötte jag upp Johanna och fikade. Det va exakt det jag behövde för vi satt säkert i två timmar och bara pratade om allt möjligt! Vi bestämde även att vi skulle köra ett träningspass ihop i veckan så det blir antagligen onsdag eller torsdag och gillar jag det köper jag ett gymkort där så jag längtar lite faktiskt!
 
 
Min nya väska som fick följa med hem igår från HM! Hittade en massa fint så presentkortet jag hade användes igår och det sjukaste är att jag hittade allt 20 min innan butiken stängde men det va mycket roligare att gå runt och titta då för det va ingen annan inne i butiken förutom personalen ;)
 
 
Jag just nu i soffan, mysmode!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!