Stay put, lungs.

 
Då börjar vi inlägget med en bild på mig och Robin från nyår <3
 
Hoppas allt är bra med er! Jag mår mycket bättre idag (helt plötsligt för igårkväll mådde jag piss) men hostan är värre. Har rethosta och när jag väl sätter igång att hosta håller jag på ett bra tag och tillslut känns det som att lungorna kommer ploppa ut, fy! Men nu ska vi inte göra det här till ett inlägg om min hosta utan jag kan berätta vad som händer idag. Har ätit stor frukost och nu pluggar jag lite och växlar mellan att titta på tv som otroligt nog fungerar bra. Efter att Robin slutat åker han till sin pappa för att låna bilen och sen åker vi och hämtar Ozzy (hans katt hos hans mamma) för vår lilla tjej löper! Hon läpte 3 månader sen och sen så har det varit tyst så vi började faktiskt ge upp hoppet men nuså! Efter det blir det att storhandla lite när vi ändå har bilen.
 
Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!