Smell like poop.

Då börjar det bli mörkt och kvällen smyger sig på oss. Jag ska iväg om 30 min för att träna och det ska bli så skönt! Åt i god tid också så att jag slipper få håll vilket kan vara ganska smart. Vill ju inte stå med handen intryckt i sidan medan alla äldre springer runt med bättre kondition än mig! Det har varit en lugn dag annars för jag har bara tagit det lugnt och varvat tv-tittande med bok-läsande. Perfekt dag helt enkelt! hade tänkt att det skulle bli en ganska lugn kväll också men robin smsade nyss och frågade om vi skulle ut och ta en öl ikväll med några som ska ut tydligen. Inte van att vara ute på en torsdag men varför inte liksom! Blir lite jobbigt bara för att jag ska hinna hem efter träningen och hinna duscha så att jag slipper lukta apa i offentligheten. Får se hur det blir men jag önskar er en trevlig kväll iallafall så ser vi hur det går för mig!
 
 
Jag och älsklingen ute några månader sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!