Saying sleep tight.

Nu mina vänner är jag hemma så här sitter jag i soffan, tittar på criminal minds och dricker varma koppen. Jag älskar varma koppen och de godaste smakerna enligt mig är tomato-basil och minestrone. Ska berätta lite om ikväll också. Det var helt spontant att vi skulle åka ut till Robins mamma men jag säger aldrig nej till det för det är såå mysigt därute hos dem. Vi åt och sen la vi oss i sängen (observera att vi var fem personen i en dubbelsäng) och pratade om allt möjligt men mest låg vi bara och skrattade åt historier och bilder från när Robin och Jennie var små. När vi sen började bli riktigt trötta var det dags att dra hem så här är vi nu, home sweet home.
 
Händer inte så mycket mer ikväll så blir nog inge mer bloggande om jag inte får nåt ryck och kommer på världens händelse som jag verkligen måste skriva om. men vi säger godnatt iallafall!
 
 
Jag sa att jag älskade varma koppen och då helt plötsligt kom Robin hem med hela deras sortiment till mig, underbara människa! <3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!