No more chilly nights.

Hemma efter träningen och jag lever! lagade mat så fort jag kom hem och sedan slog jag mig ned i soffan och åt. Nu sitter jag här bänkad framför Keeping Up With The Kardashians men när det är slut blir det en välförtjänad dusch och sen plugg. Har som sagt en inlämning på onsdag och temat är bland annat cancer så det gäller att formulera sig rätt och detaljerat för jag satsar på bra betyg. Tänkte berätta lite om söndagen som jag lovat.
 
Vi åkte ut till Robins mamma för att fira Jennie med hela släkten och jag har sagt det tidigare men jag säger det igen, jag blir alltid lika förvånad över hur många dom är i släkten och alla var inte ens där! Roligt var det iallafall! Efter kalaset kunde vi ta bilen hem så då bestämde vi oss för att svänga förbi Jysk och se vad det skulle kosta med två singeltäcken. Vi har funderat på det länge eftersom att Robin rör på sig MYCKET på nätterna och då slutar det alltid med att jag ligger och fryser så vi tänkte se vad det skulle gå på och gissa vad? Vi fick två underbara singeltäcken OCH lyxiga sängkläder till båda för 600 kr. Kap säger jag bara! Sängkläderna är jättelena och glansiga och täcket är precis så som jag gillar det, fluffigt och mjukt. Jag är så otroligt nöjd och jag har aldrig sovit bättre!
 
 
Bilderna gör sängkläderna ingen rättvisa alls men ni ser hur dom ser ut iallafall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!