New changes for the better.

Nu jäklar ska jag ta tag i saker jag har sagt att jag vill göra men aldrig tagit tag i. Jag ska börja baka mer avancerade saker (sitter och tittar på Hela England Bakar), jag ska lära mig sy överdelar så att jag kan göra egna kläder för jag vet inte hur många gånger jag har gått runt i affärer och vetat exakt vad jag vill ha men inte hittat det perfekta plagget och sist men inte minst ska jag nå min målvikt! Jag är verkligen inte missnöjd med min kropp för jag älskar den men det är dags att komma igång för jag vet att jag älskar att träna och jag mår mycket bättre av det! Nu ni, nya Tina börjar sin resa mot förbättringar och jag längtar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!