My mornings.

Frukost kan vara dagens bästa måltid! Varje morgon när jag vaknar blir jag glad och varm inombords när jag inser att jag snart ska få äta en stor frukost. Nu ska ni få höra mina rutiner. Jag vaknar på morgonen, gnuggar sömnen ur ögonen så gott det går, går upp och bäddar sängen om jag inte först måste panikspringa på toa haha! Efter att ha bäddat ställer jag mig i köket och fixar frukosten. Brukar oftast bli stora mackor med en massa pålägg och juice eller te men idag blev det en skål med kellog's special med röda frukter. Kan inte ens beskriva hur gott det är med fil... Har ni inte testat så gör det! Nog om mat nu så ha en bra dag så hörs vi senare.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!