Move that ass.

Dåligt av mig igår men ni anar inte hur trött jag var efter att ha skickat in allt! Nu är allt inne och jag kan njuta lite grann, dvs. med frukost innan jag ska sätta igång med nästa inlämning. Suck! Idag ska jag iaf träna för jag gillar inte att vara sitta still. Får ont i huvudet av att inte göra något annat än att borra ner näsan i böckerna så idag ska jag röra på fläsket! Har även tänkt testa på ett pass på lördag för två pass i veckan känns lite lite och dessutom verkar det passet roligt så vi håller tummarna att jag hinner klämma in det på lördag! Mina älskade vänner från Stockholm kommer på lördag och allt ska fixas inför kvällen samt inför söndagen då min pappa kommer från Tyskland! Längtar!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!