Maybe my thing afterall.

Godmorgon på alla er som är vakna och jag hatar er andra som får sova vidare. Är vaken men ligger fortfarande i sängen för jag kommer inte upp! Har som sagt heldag i skolan och efter skolan blir det ännu mer plugg för mitt mål är att bli klar med inlämningen idag och inte imorgon precis innan den ska in som det annars brukar vara. Hann med väldigt mycket igår när jag väl satte mig för att skriva och jag älskade det! Det här är nog den bästa inlämningen vi har haft hittills för jag älskar ämnet. Igår satte jag mig och började skriva och det slutade med att jag kom in på annat som hörde till samma ämne och började läsa om dom grejerna också! Efter att ha läst allt satt jag och svarade på frågorna UTAN någon hjälp från bok eller internet. Hur sjukt är inte det?! Jag kom ihåg allt jag hade läst och kunde skriva fritt. Ämnet är cancer och celler så intresset kanske ligger genetiskt haha! Min pappa är ju trots allt cancerforskare ;)

Nää nu måste jag göra iordning mig men träningen till ära får ni en rolig bild från 9gag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!