Love from a small source.

Lördag idag och jag är glad! Det skulle bli en fullspäckad dag men som tur är blev det lite lugnare för födelsedags firandet vi skulle iväg på nu kl. 14 tackade vi nej till eftersom att det skulle bli för stressigt så nu har vi mer tid till annat som måste fixas innan middagen ikväll. Ser jättemycket fram emot det! Just nu sitter jag och tittar på biografin om Nathalie Portman och jag blir alltid lika shockad när jag ser biografier om kändisar. Det finns så otroligt mycket man inte vet. Nu blev det ett liten avbrott i skrivandet som ni inte märkte av såklart men jag ville skriva det ändå. Robin satt i duschen med Sheldon (katt) och jag fick hjälpa till att torka Sheldon med en handduk. Han är så otroligt söt när han har duschat för då sitter han lugnt pch stilla inlindad i handduken i min famn och t.o.m när man öppnar upp handduken vill han inte gå någonstans, min lilla goskatt!
 
 
Du är så fin. Oändlig kärlek från någon så liten. <3

Kommentarer
Anna M

Hej! Vilken fin blogg du har! SKulle du vilja kolla in min blogg och kanske ställa fågra frågor i min this or that här: http://mallards.blogg.se/2013/january/this-or-that.html#comment
Kram Anna.

2013-01-27 11:41:30
URL: http://mallards.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!