Hard work pays off.

Kom precis hem och jag är så glad att jag var i skolan idag för vi gick igenom så sjukt mycket och är man inte på föreläsningarna måste man göra uppgifter hemma och det är inga lätta uppgifter precis. Är glad att jag slipper det! Har precis parkerat arslet i soffan och här sitter jag gärna kvar ett tag till och vilar. Ikväll blir det plugg och sen häng med Robin om jag hinner med det och imorgon är jag ledig så jag tänkte träna på morgonen innan jag sätter mig och gör det sista som ska göras innan jag kan lämna in uppgifterna som ska in imorgon! Hoppas att ni har haft en bra dag trots äckelvädret. Jag harar slask! Roligt att det inte är lika kallt men jag tar hellre kylan än slasket.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!