Growing older.

Sitter och tittar på skenet bedrar efter en icke-produktiv dag men det är precis det jag har behövt idag, vila. Har suttit och tänkt en del på min födelsedag som närmar sig med stora steg och att jag faktiskt fyller 23! Kommer ihåg när jag fyllde 21 och det kändes som att hela min värld hade rasat samman. Jag svor att aldrig bli kär igen för att inte bli sårad och 5 månader senare dök Robin upp och jag kunde inte låta bli att bli kär. Han var helt perfekt, min älskling. Nu fyller jag 23 och efter att ha skrivit detta inlägg känns det faktiskt jäkligt bra! 23, here i come!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!