GMILF, or?

Hey you!
 
Hur står det till? Själv sitter jag i vardagsrumme nu med en kopp te för att lugna halsen som känns lite svullen. Hade en riktigt rolig kväll igår! Jag, Robin, Tobbe och Ante drog oh bowlade och efter det fortsatte festen på Wasa som inte är det ulitimata feststället men roligt kan man ha ändå! Ante lyckades dra till sig en riktig pudding hahaha! Vi satt vid ett bord och hade det trevligt när en tant (?) kom och satte sig bredvid Ante och började krama honom och säga hur snygg han va och stackarn kunde inte få ur sig någonting! Jag kunde inte heller få ur mig ett enda ord för jag satt bara och asgarvade åt hans ansiktsuttryck, han såg så hjälplös ut! Hon och hennes vänner satt med oss ända till stängning och snacka om att Ante kände sig lättad när han kunde gå därifrån haha! GMILF = Grandmother i'd like to f*** på hög nivå för honom, NOT! Bra kväll iallafall!
 
Idag kommer nog Sara och familjen över för mys och käk men inte helt hundra än eftersom att jag inte får liv i Robin än men det märker vi hur det blir!
 
 
 
Världens finaste katter <3 Winnie & Sheldon <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!