Forgive and forget?

La mig precis i sängen och kom på att jag inte har bloggat idag! Vet inte hur jag har kunnat glömma bort det helt så det är anledningen till detta inlägg nu! Idag har jag städat och fixat hemma och vid tre tiden kom Felicia hit! Vi hade det mysigt och helt plötsligt var klockan fem och vi skyndade oss till stan för att köpa en outfit som hon hade sett. Efter det var det dags för födelsedags firande för Robins kusin som har fyllt 18 med hela sljten och ni ska veta att efter ett och ett halvt år är jag fortfarande shockad över hur många dom är i släkten! roligt var det iallafall! Vi hann även förbi bolaget efter men något drickande blev det inte för bredvid mig ligger en sovande Robin haha! Stackarn är helt utslagen efter jobbet men det är bra att han vilar för imorgon väntar ännu en fullspäckad dag så nu ska jag läs lite innan jag somnar! Godnatt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!