Easy and amazing.

Fy skäms på mig för att jag bloggat så dåligt idag men min blogg app vägrar fungera! Det står bara "authentication needed" när jag försöker lägga upp ett inlägg. Någon som har samma problem? Skriv gärna då för jag ska testa att ta bort och ladda ner appen pånytt så får vi se!
 
Imorse stod iallafall morgonmys på schemat och efter det gick vi och slängde lite skräp som låg hemma och... skräpade haha. Sedan var det dags för frukost och efter det satte vi igång med lunchen för vi hade planerat att göra en smörgåstårta och f*n vad god den blev! Vi gjorde en ganska stor och den finns bara en fjärdedel kvar! La upp en bild på instagram och skrev at vi skulle göra en och då kommenterade min fina vän jessica att hon också var sugen men jag vet att hon har legat hemma ett bra tag nu för att hon är sjuk så då bestämde jag mig för att överraska henne med en bit. Jag älskar att skämma bort vänner! Förstår inte hur vissa kan lägga så mycket energi på att vara negativa för att vara positiv och snäll är så mycket roligare haha! Positiva Tina här nu.
 
Väl hemma spurtade jag in i duschen för jag va helt frusen! Det är så himla kallt ute!!! Inte värt att gå ut om det inte gäller liv och död känner jag. Hade även tänkt ta ett glas vin och jag hällde upp ett glas nyss men så fort jag kände lukten av vinet höll jag på att kräkas. Dör rök den idén och jag vet att jag inte är personen som kan njuta av ett glas vin så vi skippar försöken framöver.
 
 
 
Om någon vill ha recept är det bara att fråga, lätt och smidigt men så jäkla gott!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!