Blow against me.

Sitter i tvättstugan och håller koll. Mina kläder är inte torra för att proppen gick och torktumlarna dog så jag var tvungen att hänga upp allt. Gissa vilken hög... Underkläder. Jag har alltså stått och hängt upp varenda strumpa och allt annat för att allt ska bli torrt och eftersom att min tid var till 13 sitter jag här. Förhoppningsvis kommer ingen som vill tvätta nu! Annars har det inte hänt mycket alls. Ska få i mig lite lunch efter allt det här och sen måste jag fixa lite hemma innan jag ska iväg och träna på Friskis! Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har! Glad är jag isllafall😄


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!