Good deal.

Skrev ett långt inlägg och sen försvann allt så nu är jag bitter. Nu har min pappa åkt hem och det känns tomt här hemma men det beror delvis på att jag faktiskt är hemma själv. Har en inlämning som ska in imorgon och ett prov nästa vecka på torsdag men efter det är jag fri ett tag! Tänkte berätta vad som hände oss i tisdags. Vi skulle se the hobbit (igen) på bio så vi köpte biljetterna på nätet, gick dit, hämtade ut biljetterna, köpte snacks och satte oss redo för filmen. Efter 20 min har inget hänt i salongen och då kommer en tjej in som jobbar där och säger att dom har tekniska problem så det slutade med att vi fick tillbaka våra pengar PLUS tre gratisbiljetter! Score!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!