Exhausted to the limit.

Gissa vad jag gör? Tvättar. Vaknade imorse och mådde piss så jag sov en stund till och gick upp kl. 10 istället så att jag iallafall hann tvätta det viktigaste, underkläder och handdukar. Har bokat en ny tvätttid också så att jag kan ta resten när jag är frisk. Idag ska dagen spenderas med plugg och fortsatt vila för jag orkar verkligen inte vara sjuk i helgen! Hade planerat en fika med en vän idag men det får vänta för hon vill inte bli sjuk och jag smittar och dessutom så blir jag helt utmattad efter att ha rört mig upp till tvättstugan så vila är nog viktigare idag. Hoppas ni har en bättre dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!