Drill the hole.

Morgonpigg? Nej, inte alls och där sitter jag och väntar på att få gå in och sätta mig i stolen jag hatar... Tandläkarstolen. Detta ska förhoppningsvis vara sista besöket så vi håller tummarna för det. När jag kommer hem ska jag sova en stund och hoppas på att jag inte biter mig själv i kinden i sömnen eftersom jag kommer få bedövning snart. Usch, vill inte ens tänka på det. Har köpt en nutrilettdricka så att jag inte behöver gå hungrig efter besöket. Senare på eftermiddagen står roligare saker på schemat! Ska träffa en vän som jag inte träffat på nästan ett år och fika så någonting kan man se fram emot idag! Nu ropar dom strax upp mig så jag önskar er en fin morgon! Och dag såklart!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!